Monday, January 14, 2013

Alami kehebatan 100% KOLAGEN ASLI /PURE MARINE COLLAGEN


Salam semua, untuk entri ni kai nak cerita mengenai satu lagi produk kecantikan yang kai jual iaitu ibu kolagen atau nama lain dia PURE MARINE COLLAGEN. Kai dah amalkan rasanya dah masuk 2 bulan, alhamdulillah memang berkesan pada kai. Kulit semakin lembut dan cerah. Selain tu juga ibu kolagen ni banyak khasiat yang lain. Apa yang kai nak tegaskan di sini Ibu kolagen ni memang 100% asli dan belum diproses. So memang tiada campuran bahan2 lain dan semestinya tiada bahan kimia. Apabila kita konsisten makan hasilnya kulit makin licin,tegang dan cantik. Kai selalu campurkan dan air oren 2 sudu sebelum tidur. Jika ada kesempatan kai akan buat masker dimuka.



Keistimewaan Pure Marine Collagen:

Nilai2 nutrisi kolagen ni 10x ganda lebih tinggi dari sirip ikan yu (satu mangkuk kecil RM 300)
Khasiatnya sama dengan sarang burung layang2 (RM 400 hingga ribuan ringgit)
24% kolagen ni bersamaan 2 keping sarang burung layang2
Kalsium 37 yang lebih tinggi daripada hati ikan PH bernilai 7.6


Kebaikan Kolagen Asli

-Melaraskan BERAT BADAN dan HORMON,
-peningkatan PAYUDARA
-Anti-bakteria,
-membuang TOKSIN
-Menghilangkan SEMBELIT
-Mengurangkan tekanan darah tinggi dan hypotension
-MENCANTIKKAN KULIT,
-MELICIN dan MENEGANGKAN kulit serta PAYUDARA (anti penuaan)
-Memulihara sel-sel kulit mati (JERAWAT)
-Menormalkan fungsi kelenjar tiroid
-Memperbaiki masalah KULIT dan RAMBUT,
-mengurangkan KEDUTAN, TEMPAT HITAM, SELULIT DAN JERAWAT
-Membantu meningkatkan METABOLISME
-Meningkatkan fungsi stomatch
-Membantu menghapuskan nefritis, Artritis, basal
-Menguatkan saluran darah, meningkatkan penyakit sendi, kecacatan kolagen, darah badan dan purpura haemorrhagica
-Meningkatkan PEREDARAN DARAH, dingin dan mencegah sakit bahu
-Berkesan bagi orang-orang yang telah sarcoma atau TUMOR SLIM UP abdomen dan PUNGGUNG anda, melembutkan kulit dan mengurangkan sakit pinggang
-Mencegah ANEMIA
-Mengisi rawan antara sendi, menguatkan tulang, sinews dan ligamen serta lebih rendah sakit belakang dan sebagainya .

Ibu kolagen ini jugak boleh dipakai dimuka (dijadikan masker). Kesannya anda akan lihat hanya dalam sekali pakai je,kulit rasa lembut. Tak percaya,cuba dan rasainya sendiri. Harga sangat berpatutan. Email kfhijabi@gmail.com ataupun whatsapp 0162534303.



5 comments:

Miss Neddy said...

Kai, rasa dia mcmana bila dicampur dengan air oren? nampak macam rumpai, ada rasa mcm rumpai tak? (^_^)

Khayrany Fadzlyny Hussin said...

dia tak rasa apa pun.

Khayrany Fadzlyny Hussin said...

rasa macam air oren la kekek :)

❤ Diyan Idris AidyEmpire ❤ said...

Dyan pun makan juga..masak rebus tu je bau hanyir sikit..Tp masuk kan pandan bg kurang kan bau..bile dh buat air sunquick xde rasa pun..selalu bila nak makan tgh hr or makan malam,Dyan akan bancuh air sunquick biar bg suami TERminum skali..hehehe...

The Teal Flat Shoes said...

kak kai, ibu menyusu boleh minum sekali tak? apa kebaikan untuk ibu menyusu? ;)