Tuesday, August 2, 2011

Kydd Merempit

Sampai jek Kuantan hari Sabtu yang lalu, petang tueh Abahnya nak bawak Kydd jalanjalan naik motor Aki. Satu perkara yang sangat baru untuk Kydd, muka dia pelik jek bila letak dalam bakul motor tueh. Kydd diam sahaja bila letak dia dalam tueh n for sure tangan dia pegang kuatkuat raga n baju Abahnya sket hehehe. Next time balik Kuantan kita jalanjalan naik motor lagik ye sayang. Ow btw Ibu pun tumpang sekaki hahah. Kat bawah skali tueh ada video Kydd ;).




muka pelik kan? ehehe

mana nak g ni Abah

hapy ke tak? kompius haha

btw ibu pun follow skali kahkahkahkah


---------------------------------------------------------------------------





// kai baru jer sampai KL, later kai update banyakbanyak okeh. dadu

6 comments:

CikHaniBhulat said...

comel nye kyd naik moto....duduk dlm raga cmtu, lgi comel..

saharinasaharudin said...

comelnyee kydd.muka blur.comelss :)

e!ya said...

kydd muka selamber jer naik moto..cumelll

ザイダツアズニ said...

suka la blog akak..
saya follow..

~Bila Diary Berbicara~ said...

wah seronoknya kydd ronda2 dgan motor yer...tp kecian lak tgak kydd duk dlm bakul motor tu, cam muka xpuah hati jer hahaha...

melyssa_nadiea said...

debo kyd x abeh lg tu..hahaha..neway..kyd sgt shomell!