Monday, November 8, 2010

Selamat Pulang BB Kydd

Hey, skunk kai dah kat Kota Damansara 'rumahkuw syurgakuw'. Kai sampai KD hari Sabtu dalam pukul 8 malam, Ma n ayah yang hantarkan. Awalnya asben kai nak amek, tapi Ma macam risau kot Kydd meragam time nak balik KL. Alhamdulillah sepanjang perjalanan Kydd cuma bangun time menyusu jek hehehe. Sangatla Xcited Kydd nak jumpa Abahnya ;p ececehhhh. Lepas Ma n ayah hantar Kai n Kydd, diaorang terus ke Ikea dengan kakcik. Ow sangat jeles tak dapat pergi skali sebab dah malam hehehehe. Sampai rumah jek, kai sangatla lapar huhauhauah ekceli dalam kete lagi perut ni dah berbunyi2. So kai terus balik masak,hebat tak? First time masak setelah habis berpantang wakakakakakkakakaka tapi masak ikan kicap jek. Lepas dah siap makan semua salin baju tido untuk Kydd, Nenek n Aki tido rumah makcik. Kydd agak meragam n susah sangat nak tido,lunyai jugakla kitaorang. Kata neneknya biasalah BB beralih tempat, lama2 biasalah tu. Petang semalam dalam pukul 6.30 petang, Nenek n Aki dah balik Kuantan. Masa nenek cakap 'Bye Kydd' menjeritjerit dia macam paham maksud nenek tueh. Agaknya Kydd sedih huhuh xpe insyaallah Raya Haji kita balik Kuantan yek kalau takde aral melintang. Tq ma n ayah, Sayang banyakbanyak!!!!!

// Kai yang bz blajar menguruskan Kydd tanpa Ma,selalu Ma tolong huhuhu. Ow rendu Ma :(

7 comments:

lyarissa hana said...

gd luck kai menjaga bby Kyd tnpa Ma :)lidi

lyarissa hana said...

gd luck Kai menjaga bby Kyd tnpa bantuan Ma :)

~aL!n~ said...

kai boleh..yakin boleh..hehehehe mmuah to baby kydd

Dilakochan said...

u can do it sis! :)

puterihannan said...

bravo to u kai! walaupun sy dh ada anak n going to have another bb.. tak penah handle bb kecik by myself... mesti ada bantuan dr mak n even mak yg jaga masa keje.. so bravo to u kai!! :D

ieza7987 said...

tetiba lak den yg rasa sedey...
besar pengorbanan mak tu kan...

Khayrany Fadzlyny Hussin said...

tq tq semuaaa :)
belajar untuk menjadi ibu yang terbaik untuk Akyd Kharamy :)