Wednesday, May 18, 2011

IPC / IPAD 2

Serang Harvey Norman sale sale sale sale!!! cuci mata jek kot hahahahahahahhaha. Tujuan utama g tgk Ipad kat IPC, bukan kai yang xcited taw tapi asben kai. Tapi Ipad 2 macam goreng pisang kan, kena booking dulu kalaw nak beli. Enh enh enh kitaorang tak beli pun @ belum beli lagi hahaha. Masih tgh pk kalaw ada rezeki insyaallah,semoga Allah murahkan rezeki kitaorang sekeluarga amin.

asben mengidam ipad 2

minumminum @ tea tarik

my jantung hati love love love

ni maksudnya kydd dah borink n nak keluar dari stroller huhuh

nak duduk macam ni baru best huhuh

kaklangkakcik

kaklangkaktehkakcik

boifren saya


 MY FAV PIC 






5 comments:

shinalif said...

eeee sy mmg geram dgn kydd dr dlu lg. hhahahah comelnye kydd. suke tengok die senyum.
video2 kt youtube tu sy dah khatam da tgk ;p

aynadys said...

akyd sgt comel mcm mama die :)

Cik Fia said...

comel je baby senyum..

nak cium baby.. :*

Khayrany Fadzlyny Hussin said...

shinaalif : dah khatam yek kekekeke tq dear
aynadys : hehe tq :)
cik fia : mwah

eesyaheera said...

akak 3 beradik selalu hang out sama2 ek? suke tengok gambar korang bertiga. gambar baby kydd lagi la saya suka tengok :P