Wednesday, November 24, 2010

Hadiah; BB Kydd 2 bulan ^^

Dah besar anak Ibu, dah beralih bulan mcm2 perangai baru plak dapat haiyaa hehehe. Sabo sabo sabo hehehehe. Semalam kai keluar dengan Abah Kydd belikan Kydd hadiah,cewah ;p

Cuba teka apakah??? hahahahahahaha


jeng jeng jeng

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


suka tak Kydd,bulan depan hadiah lagik speselll

//Fisher-price rocker ni kai beli kat myBBystore, sekarang tgh sale ^^

6 comments:

mama nadzmy said...

wow...mewah BB Kydd kalau setiap bulan dapat hadiah birthmonth..!!
tp xpelah kak kan sbb anak sulung...hati meronta2 untuk membeli.'p
tp BB kydd macam nak suka x suka jer...*xde bau badan akak kot*

cik EPAL said...

waaa bestnya kydd! nak jadi kydd boleh? muehehe

deena awanis said...

ada tgk gak rocker ni..tp we all dah beli glider utk rafique..so, postpone dulu lah rocker..hihihi..best ye kydd duduk dalam rocker baru..

mia said...

huwaaa..comel..hahahaaa...melayan je bby atas kete baru tu..eheh..kuit gile..

singgah sini sis...

cik hani said...

syoknya bb kydd dpt adiah..
besh2..
cpt2 membesar dan jgn buat perangai ye bb kydd...
nnt mama kydd beli lg byk present..
hikk!!!!

Khayrany Fadzlyny Hussin said...

mama nadzmy : hahahahah kydd okeh jek dia suka sangat duk dalam tueh,siap bleh tertido lagik hehe
cik epal : haaa meh,jadi kakak kydd hehehe
deena : aah dia suka sangat hehe,takpe nanti belikan rafique yek
mia : kydd seronok sangat hehe
cik hani : hahahaha tau takpe,jadi budak baik ye kydd