Thursday, October 7, 2010

Selamat Berpantang

Hari ni dah 15 hari kai berpantang,seronoknya bila kena berurut, berbengkung, bertungku dan mandi serum. Fresh sangat!!!!! Kai baru selesai berurut 3x berturut2,badan memang rasa sangatlah ringan. Perutpun dah kembali normal hekhekhekhek cuma kena betulkan sket2 lagik ;p.
Kata kak bidan tu,kalau nak badan cantik memang kena berbengkung selama 44 hari. Makan pun harus jaga, semoga kai tabah melaluinya hekhekhek :)

Later citerciter lagik yek.

9 comments:

Mrs Nageb said...

kai..selamat berpantang...nanti2 cerita lagi yerk...nak gak tahu pengalaman kai :)

~emma~ said...

salam..anyway tahniah yer dpt BB..jeles i..huhu
suke la bace blog kai.. :)

mia said...

teringat kak ngah saya yg merungut3 mase pantang..sekrg badan da selim, suka pulak..hehe..gud luck sis..

puterihannan said...

kai.. nnt citer jadual harian, menu makan semasa berpantang ek.. :D. sy nk buat guideline masa berpantang sok.. :D

ikanbilis said...

selamat berpantang kaiii....

suezen said...

betul2...crite lagi ok...my turn on this dec..huhu..a bit excited n nervous!!!

rinasapista said...

da selamat bersalin da..tahniah....saya suke bace blog awak...saya pn xlame lag nk jd ibu..insyaALLAH..

Khayrany Fadzlyny Hussin said...

nanti kai update banyak2.

l y n n a s h a a r i said...

100% sokong apa kat mak bidan..kalau boleh buatla slama 60hr ckup bengkung siang mlm sptmana lyna wat...alhamdullilah..mmg betul2 berkesan.perut kempis n tak buncit ;) scars kat peyut kesan regangan leh guna bio oil :) n pantang mnum ais....insya Allah kekal slim balik.heeeeee..slamat berpantang!