Wednesday, June 23, 2010

Anak Lelaki ke Perempuan

Bila dah mengandung,soalan ni la paling awal orang tanya 'kai rasa anak lelaki ke perempuan?' hehehe takpun ada yang buat andaian berdasarkan tgk perut,muka,perangai dll. Mari kita lihat andaian dari kawan2 kai...

Macam mana nak tau anak lelaki ke anak perempuan??

-tgk perut kai besar la,mesti anak lelaki
-muka kai berseri2 la anak perempuan rasanya
-comel perut,anak perempuan ni
-rajin kai masak sekarang yek,mesti anak perempuan
-cepat kai nampak perut,anak lelaki ni
-muka kai sangat berseri,mesti anak lelaki kalau anak perempuan seri tu anak ambil
-kai suka tgk bola mengalahkan lelaki ni,confirm anak lelaki
-suka pakai cantik2 ye kai,rasanya anak perempuan
-kai suka shopping kan,mesti anak perempuan
-kalau suka tido orang cakap anak lelaki
-dari belakang tak nampak macam pregnant pun,mesti anak lelaki
-perut kai memboyotla,rasanya anak lelaki
-suka makan masam2,anak perempuan
-suka makan manis2,anak lelaki
-dll

hehehehee,seronok gak orang main teka2 ni,ekceli tak kisahlah anak lelaki ke perempuan ke? janji bb tu sihat,selamat dilahirkan n sempurna. Amin.
Sila lihat pic dibawah..



.

.

.

.

.

.

.

Siapakah baby comel ini??? ;)

7 comments:

S.U.R.I.A. said...

mucuk akak.....btl tak suria teka?

irenedahayu said...

hubby kai kan... :D

Khayrany Fadzlyny Hussin said...

ye lol.hubby akak. hehehee
ye betul dayu. hehehe

nurul collection said...

aaaaaamar! ekek. if ikut amar msty mcm ank mat salleh nti kai, awww!!comel. hihi.

Khayrany Fadzlyny Hussin said...

hahahhahaha. mat saleh celup ayu wakakkakakahakakhaka

deena awanis said...

masa awal preggy, sume orang cakap baby dina girl..tapi bila dah scan, doctor kata nampak "pedang" lahh..huhuhu

mamamarissa said...

so, anak lelaki la nie...happy for u dear :)