Friday, October 9, 2009

Rindu Kanda


Hai ini buat pertama kalinya, kai berada di Kuantan dan husband kai di KL. Pagi2 lagi dalam pukul 7.30pagi husband kai bertolak ke KL,kerana ada kerja yang perlu diuruskan. Kai tak dapat pulang bersama kerana masih tidak sihat. Rasa sayu sangat, aaaaaaaaa mana biasa. Tak kisahla jika ada yang kata kai ni mengada2 ke? manja ke? Tapi secara jujur memang kai tak boleh berjauhan dengan husband. Ayah sempat bergurau,katanya kalau husband kai tak larat nak balik malam ni, balik jek la esok pagi. Mana boleh ayah!!!!!!!!!!!! (dalam hati). Sebelum bertolak husband kai cuma cakap anggap jek dia pergi keje macam biasa,nanti malam baru balik. Kai cuba untuk pk macam tueh :(
Macam mana la perasaan kalau isteri2 diluar sana yang terpaksa berjauhan dengan suami dia yek. Sebulan sekali baru dapat jumpa. Mungkin dah biasa dari awal perkenalan kot.

aaaaaaaaaa dinda rindu kanda. Cepat balik bawak hadiah best heeeeeeee

10 comments:

wie said...

pepatah melayu kata sayangkan isteri tinggal-tinggalkan... dia sayang la tu... ekehkehkeh

me... used to it

aweknona said...

huhuh ye wie. heeeeee

NURUL said...

kalau kai jadi nurul mesti tak sanggup. husband nurul jenis keja luar outstation memanjang. semggu sekali selalu ya berjumpa.

cuma sejak sarat mengandung nie baru lah selalu berjumpa husband. kami dah biasa sejak awal perkenalan. take care yeah :).

♥ Reen ♥ said...

huh sme la gan reen sis xpnh pisah sejak nikah tp mse nk tunggu hari nk bsalin reen tpksa balik umah sbb dh due date tp still x sakit mak soh balik sbb riso kn.. walaupn 2ari skali hbby kn balik umah mak..hahah seday kami same2 nagis huhuhu:P

**sHiKinn** said...

ohh sy pernah berjauhan ngn hubby..
OHH tak sanggup lg..
sian kai..

Shykin said...

PENGORBANAN.. betul ckp wie. syg isteri tinggal2 kan..br le rindu.. heheh..

nus said...

owh pn kai,
biasa la tu dugaan2 kicik..
my 1st kakak bjauhan luar negara..belum tentu sebulan sekali leh jumpe..
my2nd kakak every 2weks..
my3rd kakak will be berjauhan juga..
my4th kakak suday biasa..
me...??hehe

SHINA said...

ni pengalaman baru utk u kai.. better u blajar dr awal n get prepare.. mana tau 1 day hubby u emergency kena outstation, xde la u terasa sgt.. tp bile dah jauh2, rasa rindu tu lg best..

is noramlee said...

wawawa.. rindu enk?
nora pun rindukan xhusband nora. kai kira untung husband p outstation jew!! wawawwa

Khayrany Fadzlyny Hussin said...

wat happen nora. ish ish ish takpe kuatkan semangat yekkkk..


i love kanda so much.