Friday, July 3, 2009

suka-suka je

Skang kat depan TV, tunggu cuk balik. Baru lepas makan epal merah yang beli kat Giant kelmarin. Malam ni nak makan Sizzling Lamb Chop kat Kg Baru. Perut dah joget2 nieh.. Nak pakai baju apa malam ni yek, selalu macam tueh. Bila nak kuar duk termenung depan almari baju.. Tak tau nak pilih yang mana. Selalu rasa takde baju best.. ahhahahahahahahahaha Minta cuk pilihkan je,senang! heeheheh K la nak mandi manda.
Sekian.

3 comments:

.Anna. said...

hehehe.samelah kite kak kai! saye pun slalu duk tmenung pikir nak pakai baju ape. n slaluuu sgt rase dah takde baju nak pakai. bosan. sindrom apakah itu?? uhuhu

and and. saya belum ade 'cuk' nak mintak pilihkan baju.uhuhuw ;)

Cik AniS GalaXy said...

amboi kak
tokey kedai baju pun xde baju nk pakai..hehe

fiza zasmi said...

alah.. akak pakai je baju pape pn..
owg cantik pakai pe pun cantik *wink*