Wednesday, June 17, 2009

Rumah Chantek

Mood best jer skang nie.. Macam nak beli pasu bunga jek. Susah ke jaga enh.. Nak letak kat Balkoni,nak beli bunga wangi2. Biar harum semerbak sket rumah ni. Lampu gado2 (hadiah perkahwinan dari seorang teman) dah letak kat Balkoni tueh.. Aiseh suka gilak. Lepas ni plan nak cari perhiasan untuk dinding plak. Kosong je dinding rumah nieh. Nak cari tirai gak! Heyyyya rasa seronok sangat sebab semuanya step by step. Dari rumah ni kosong,dengan cat lama... Kitaorang selesaikan satu2.. Cat rumah (upah orang), beli kabinet dapur,kabinet TV, sofa, almari dan lain2 di Ikea. Suka giler.. Baru2 ni beli lampu n kipas yang cantik2, lagilah bertambah ceria rumah ni. Bak kata ayah kai,nie baru hotel :p. Hotel ke ayah??? ekkekekekekeekeke Syukur sangat! Harap2 Allah permudahkan segala urusan kitaorang dan murahkan rezeki kami. Amin

sedang mencari tirai seperti ini
rasa cam suka hitam,kena dengan konsep rumah, ada konsep ke? ;p

p/s : pic ini dari deko-eric

5 comments:

JustAgurlzNotAprincess said...

kai...dekat jusco ada...dlm 40 hinggit kut..
kalo kat ssf pun ada...dlm 200 lbey kut...

NURUL HARUN said...

nurul klu tgk kaka, mest x sabar nak kawen. hehehehe. ;p tp lambat ag kan.

Khayrany Fadzlyny Hussin said...

kai dah tgk kat elyza. rm180

pijaberry said...

pija ada nmpk kat kedai Romantika kat Plaza Alam Sentral.. Romantika tu ada branch lain juga.. harga tak ingat la kai. da dpt ke?

Bard Syah said...

nih cam design dapo gumah ai...
tapi..takde la tirai2 tuh..
ekekekekek...

amek idea kat casa impian ek..
agagagaga...