Sunday, May 2, 2010

Konsert Double Trouble 1 Mei

Kai tak boleh nak bayangkan kalau kai pergi ke konsert ni kekekekekekekeke dlm keadaan tgh pregnant. Kalau kai tak pregnant pun tak mungkin kai pergi,duk rumah lagi baik hehe.Husband kai n kawan2 baik dia dari Melaka yang xcited gilew nak ke Konsert tueh. Sebelum diaorang g konsert tue kitaorang semua jalan2 ke Ou dulu. Sampai jek rumah diaorang terus siap2 then ke konsert,punyala "gelepor" masing2 hahahahaha. Kai n sue lepak kat rumah jek layan AF ;p
Kalau tak silap husband kai sampai rumah dalam pukul 2.30 pagi,kai mmg dah tido tapi sedarlah bila dia balik hehehe. Suara terus bertukar rawk habisssss. Ini kes all out!!!

phewitt
me n my lovely mucuk hehe
meriah
kemain mucuk
suka korang enh jadi bujang satu mlm ;)

2 comments:

amira karmila said...

check out these Double Trouble T-shirts! MORE CUNNERS!
you'll love it

http://www.amirakarmila.com/2010/04/pre-order-double-trouble.html

qyla said...

kak rany makin comel bila bila berbadan dua ;)

husband kak rany pun badan dah berisi

hihihih ;)

semua comel belaka.