Tuesday, January 5, 2010

01.01.10-04.01.10 Melaka :)

Kai bercuti di Melaka, yeah! Kali ni balik Melaka dapat satu azam baru!!!!! Ya Allah, kabulkanlah,amin. Kali ni kai balik Melaka pergi A-famosa dengan kawan2 kanda. Hey seronok main dengan air,tapi penat sangat. Lepas mandi manda pergi makan kuih goreng.Malam plak pergi dinner di Umbai.. woooooo makan ikan bakar,stim,3 rasa.. owwww sangat sedap hingga menjilat jari! siyes silalah ke Umbai jika anda ke Melaka. Diaorang selalu citer pasal karaoke di Jeti,akhirnya sampai jugak di sana. hehehehe Karaoke dia mmg murah rm26 untuk 2 jam tapi kualiti sound dia kureng sket.hehehee Jika anda ke Melaka bolehlah ambil angin di Jeti :). Ow terlebih bercerita plak,layan pic jek la eh...

//kai hutang satu citer bercuti DI UTAGHA. Nanti kai story mory eh. heee

hey cardigan dari aweknona.com ;p
sue n kaikemain seronok masing2 eh
yabedabeduuuu
silalah makan kuih goreng udang di Alor Gajah :) sodap
@umbai
kat kedai no 10
licin hahaha kemain lapar

jeti Melaka
best wo
heeeeeee
dah hilang arah masing2
macam video klip plak keke
harus naik. hehehe
lalala
murah2
steady la

1 comment:

Adriana said...

hi kai,
nak tanya,
kwn kai yg Sue tu apa nama penuh dia.
Dia org melaka ke?
Muka dia sebijik cam kwn i.
Kot2 la kalau betul kwn i,
blh buat jejak kasih.. hehe.