Sunday, December 6, 2009

05122009 - Xcident

Sabtu 10.00 pagi terjaga dari tidur terus tengok bb. Tgk kat group Family,kakcik upload pic kete xcident. Puas tgk n teliti,kete sapa lah teruk sangat ni... Ya allah,mengucap panjang terus kejutkan husband kat sebelah tunjuk gambar kat dia. Husband pun muka sangat terkejut huh terus call kakcik,tanya keadaan dia. Alhamdulillah dia selamat dan tidak mengalami apa2 kecederaan cuma lebam2 jek. Sampai sekarang pun macam tak percaya je apa yang berlaku tapi yang pasti kai bersyukur sangat2 dia selamat dan sihat.

// lepas call kakcik terus tak tidur dah!! ;p tak boleh nak lelap heeeeeeeeeeeee

4 comments:

missdiya84 said...

astaghfirullah..bia betul ni...naseb bek kakcik takde pape..syukur alhamdulillah..yang penting kakcik selamat.

FAIZ FARISH said...

Ni Proton Perdana kan? Sampai jadik cam gitu? Lori ke apa yang langar.....

FYZAH said...

kakcik ker?? :p

izwan7 said...

kete ape tu?v6 ke?
alhamdulillah tade pape..