Wednesday, October 28, 2009

Gaun kuw yang cantik :p


Dah dekat setahun kai berumahtangga, tapi rasa macam baru jek. Bila tgk album kawen tadi,huuuuuu tak bleh nak cakap perasaan ni macam mana. Gambar2 ini diambil untuk gambar outdoor kai. Lokasi di Sungai Lembing Kuantan Pahang hehehehe. Harap dapat dijadikan rujukan untuk pasangan diluar sana yang masih mencari2 idea untuk gambar outdoor mereka.
Salam sayang untuk pembaca blog kai.

//walaupun bertudung,tetap tampil bergaya dengan gaun jika kena dengan gayanya :) selamat mencuba

8 comments:

aLeen aVriL said...

waaaa..alin tahu tempat nih sbb alin dulu sek menengah kat sek menengah sungai len=mbing atas bukit tuh dekat gn uma yg diew da buat cm muzium kat atas bukit tuh...

sungai bwh jmbatan gntung tuh..tempat ktorg mandi jer dulu...tp bukan kat bwh tuh ler..kene masok sikit kat kmpong dlm tuh ujung tuh ade sungai die..sungai kenau name die..sbb kmpong tuh name kg kuala kenau..
betoi x kai....huhuu..

alin tahu ler sbb tmpat alin main2 je dulu kat sini...lame xbalik sane since da pindah duk kat bndar kuantan..huhuuu

acha rusydin said...

sangat cantik dan korang juga fotogenik!! :D

ezy said...

lawa gaun kak kai, sewa kt butik mane yer???

Khayrany Fadzlyny Hussin said...

aleen : tau tau orang panggil sungai kubur dalam tu rasanya. kai selalu pergi mandi kat situ gak

acha : tq dear

ezy : adik kak kai. kfseriandaman.com

~aL!n~ said...

kai..cantek r..urmmm bole tiru tak gaun tuh...huhu tp sy tak ckp inci..mst buruk kan..hahaha

chipsmore said...

kak..nak pinjam gaun tuuu...nanti nak kawen senang...muehehehe..

serious cun giless ;)

nurul said...

waaaa
cantiknyeeeeeeee

.miss elly. said...

kak kai nak tnye bleh x???

hehehe..

husband kak kai nie mcm prnh tgk kat TV lah..

die nie pelakon kew???

=))