Saturday, July 11, 2009

Sabtu : Happy

Paksu dan maksu baru jek balik tadi,alhamdulillah sampai jugak diaorang kat rumah kai n husband. Malam tadi diaorang sampai sini, anak paksu n maksu pun ada.Perasaan tentulah sangat gembira bila orang jauh datang menjenguk kita. Tapi yang paling gembira tentulah husband kai berjumpa dengan sepupu rapatnya Udin ehehee. Hurm kata Paksu, dia mai (datang) sini nak hantar buah rambutan. hehehehehe Katanya lagi nak tunggu kitaorang sampai ke Utara ntah bila huhuhuh. Insyaallah Paksu, jika umur panjang raya ni sampailah nanti. Sebenarnya masa mula2 diberitahu oleh husband kai, paksu n maksunya nak datang.. kai susah hati sket. heheheheh bukan apa, sebab ini pertama kali kai nak menyambut kedatangan sedara mara sebelah kanda. Risau tentang masakan? tempat tido?? Alhamdulillah, lauk2 yang kai masak, mereka semua suka.. katanya sedap ;p Tempat tido pulak, memang kat rumah ni kai dah husband dah sediakan satu bilik tetamu... Yang pasti kai dan husband rasa sangat seronok. Harap datang berjumpa lagi nanti. K la kai nak kemas2 sket rumah, kejap lagi ma n ayah kai pulak datang tido sini. Bestttttttttttttttt

Cu

Paksu,Kanda&Dinda,Maksu

Kanda ,Udin

4 comments:

Cik AniS GalaXy said...

terharu tgk pic kanda akk dgn cousinnya
keakraban terserlah..hehe

Bard Syah said...

to be honest ..
Incik Amariah is the best suitable person for yu ..He is very nice.. kem salam kat dia..

jaga dia baek2 ek... huehuehue!~
bila nak jemput alang dtg gumah lak nih?

daaa!~~~ muah2!~ =D

Khayrany Fadzlyny Hussin said...

Alang kuw sayang, anda dialu2 kan datang rumah. bila2 pun juz call or sms kalaw tersesat di Damansara ;p

bawak buah tangan seperti epal,tembikai,rambutan dll kekekekekekeke

Bard Syah said...

epal? tembikai? rambutan?
haih2.. takbest2..
bawak grg pisang je suda..
agagagagaga!~

jaga diri bebaek..
rajin2 makan obat ekk...