Friday, June 5, 2009

Balik Melaka

Yey jap lagi kai bertolak ke Melaka. Sementara tunggu Kanda balik dari kerja berbelog jap.Kali ni kai balik Melaka tuk menghadiri Majlis Menyambut Menantu sahabat baik kai iaitu Ila. Tak sangka kawen dengan orang Melaka Ila nih. Senang nak jmpa nanti. huhu Mas plak??? hehehe Ekceli minggu lepas Ila nikah kat Perlis. Tapi kai tak dapat hadirkan diri. Rasa frust sangat.. Nasib baik ada majlis di Melaka bolehlah kai berkongsi rasa kebahagiaan tu. Tadi Ila msg,minta kai datang awal sedikit katanya boleh berarak bersama2. Bestnya kawen.. ngeeeee ;p.. Insyaallah jika tiada apa2 seawal Subuh kai datang ye ila... ;p Rindu betul kat Ila nie, kali terakhir berjumpa masa Majlis Perkahwinan Kai 6 bulan yang lalu.ekkekekekekeke Hadiah pun dah beli,harap Ila suka.. Kai pilih warna kegemaran anda Ila.. huhuhuhuhuhu k la kai nak siap2,husband dah balikkkkkkkkkkkkk . Lepas ni tunggu Masliza Mohamad plak kawen.. yey bleh g Penang... lalalalalala
da~~~~~~~~

Miss u so much
KIM 4 EVER

3 comments:

:: Husniyyah Alhusna :: said...

tadi kite dgn hurr jumpe abg azmar.
hehehhee.
dapat kad kawen.
saje je bcrita.

k kak..selamat berjalan!~

Luth Textile said...

cun

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

kai pUn kawen ngan orang melake ke..? lor...
hee~ saya pUn melaka JuGA huuu