Friday, April 10, 2009

Xcited dan Xcited

Hari nieh kai g KLCC ada hal sket. Kebetulan jumpa tya kejap lunch dengan dia. Dah lama tak lepak dengan tya. Bestnya keje kat situ eh yunk,hari2 soping eh tya. hhuhuhuhuh Lepas lepak dengan tya, kai g PC Fair ngeeeeeee. ramai giler oranggggg... aaaaaaaaaaaa tak jadi nak beli laptop. Next time. Lepas tu suami kai bawak kai gie makan ayam tandoori n roti Nan.. aaaaaaaaa bestnyaaaaaaaaaaa.... finally dapat gak makan kat tempat tueh!!!!!! Sebelum nieh kalaw datang selalu habissssss.. Esok kai nak ke Bandung tak sabar nyaaaa. hehehehe Kai dah siap kemas barang pun. Bawak sket jek baju beg jek besau ;p. huhuhuhuh

mood : excited.. ngeeeee
kai & tya
ramai giler orang.. xtaw la esok lusa neih...
ayam tandoori.. bestnyaaaa
nyum2.
konon comel ler tueh ;p
tea o ais dia pun besttttt

2 comments:

- NainA - said...

mcm rasanya ayam tandoori tu erk kak?? aina tak pernah rasa lagi la.

ynadona said...

akak saja ek bawak baju sikit tp bawak beg besaw...cadangnya nak hangkut barang2 dari bandung la tu...huhuhu