Thursday, March 5, 2009

Perjalanan Majlis Pernikahan / Malam Berinai 26/12/2008.. ngeh ngeh ngeh

Finally! dapat juga upload pic dari photog. Sebahagian jek la,nieh edit sendiri. kekekekekekekeke Album pun dah dapat. Memang sangat puas hati. Bagi kat ma satu album buat kenangan. Senang kalau kawan2 ma nak tgk gambar. hehehe Rasa nak berposing sakan laghik. leh ye shaz.. huhuhuhuhuh. Enjoy melayan pic kai. kekekekekekek

ma n ayah saya kat hp ok ;p
tenkiu fie. lalalalal
siap make up dah. how? meletop tak???
tudung kena setting baik punya :D penting tuehhhh
ehem-ehem ;p
suami kuw
time nih sebak huhuh
setuju yang tak sabar nieh kekekeke
:D
saatnya
sah!
ayahanda tercinta lob u so much
hehehehe bahgia
sayang korang sangat
tak sangka saya dah jadi isteri orang ayah...
jaga saya sebaiknya ye
nyum..nyum..
yeyeyeye
;p
mom..
renjis-renjis
sukanya..lalalalla
ready semua :D
bestttttttttttt
aiyayaya...
cam model butik pengantin pun ada ;p
ini saya
kaki kuwwww~~

8 comments:

s h a o r a n said...

Sis, sy suke bnget tgk pic sis nie..Uhuu gojes nye..

:D

Khayrany Fadzlyny Hussin said...

tenkiu yunk

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

perasaan pas akad nikah mesti sukar digambarkan ye..? erm.. saya takut saya juga menangis.. hehe sebab kalau da menangis mmg sah takleh cover2 da,... huhu~

btw tahniah k kai..

Khayrany Fadzlyny Hussin said...

hehehe betul2 tenkiu dear

Leen said...

U look awesome!!
Actually sy pun gune kaler orange time bertunang aritu..serius lah kaler tu nmpk naik sgt..i tgk ur sister2 pakai. My sis n kazen n my aunt pun wore orange..hihihi!

Khayrany Fadzlyny Hussin said...

yup betul oren best

Yaty said...

kakak cantek sgt! :D

Bake With Love said...

Salam,

Nak tumpang tanye, songket biru tu tempah ke sewa?