Friday, February 27, 2009

aweknona collection jadi sebuah BUTIK

Terpk seketika... Angan2 mat jenin ke aku ni?? tapi memang sejak kecil lagi impian kai untuk memiliki sebuah butik. Setiap hari kai berdoa agar satu hari nnt impian ini akan tercapai. Kai ni suka sangat berkaitan dengan fesyen. Nak2 fesyen yang stylo mylo milo :p Dalam fesyen kita kena berani mencuba. Jangan terlalu teruja hendak ikutkan orang,kita kena selidik adakah ianya sesuai dengan kita. Bagi mereka yang bertudung,perkara yang perlu dititik beratkan ialah Tudung anda. Bagi kai tudung sangat penting. Pemilihan warna yang bersesuaian,begitu juga dengan baju. Cara pemakaian pun penting. Teringat pula, apabila kai diminta oleh kawan2 menunjukkan cara pemakaian tudung. Apabila mereka bertanya dimana datangnya idea tue,kai jawab 'kai selalu cuba2'. Seronok sangat bila ada yang menghargainya. Bila adanya butik aweknona collection ianya boleh membantu mereka di luar sana yang ingin mengubah imej supaya tampil lebih bergaya tanpa kos yang tinggi. Soalnya sekarang,adakah kai sudah bersedia???????? huhuhuhuhuh

Kai teringat apa yang kai bualkan dengan bos kai "SEMUA PERNIAGAAN TAK AKAN ADA YANG MEMIHAK KEPADA KITA BUAT JIKA KITA FIKIR SEMASAKNYA,MAKIN FIKIR MAKIN MENDAPAT JAWAPAN TAK PAYAH BUAT,TU SEBAB KEKADANG..... KEBERANIAN NI MUNCUL BILA KITA TAK FIKIR PANJANG SANGAT... "

Caiyok caiyok kaiiiiiiiiiiiii boleh. go go power rangers. lalalalalala Doakan kai ye kawan2 dan pelanggan anc. huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu amin :)
Thanks tuk suami tercinta kerana selalu memberi kata2 semangattt...
nak balik umah dah,cuk tunggu tuehhhh.. daaaaaaaaa ~~

5 comments:

Atiqah Adnan said...

gud luck untuk aweknOna.. insyaAllah...hee~

nad said...

gudluck kai..
suke tgk style kamu
sgt cantik!
;)

dak busyuk yang gler coklat said...

kak kai
ritu kiter ym ngan kak kai kan...
mintak blog akk
ni kiter da wat blog baru :)

fatihahmohdzin said...

hye kak kai.
serious saya sampai termimpi2 beli tudung syria kat butik kak kai tau.=P
betul tak tipu.
papepun,good luck!=)

Khayrany Fadzlyny Hussin said...

yeke tiha. doakan akak eh :D